تيغ اصلاح چيست

۴ بازديد

خود تراش چيست؟

 

تيغ اصلاح يكي از مهم ترين ابزار هاي اصلاح صورت و موهاي زائد بدن مي باشد كه امروزه استفاده از آن ها بسيار متداول بوده و در برند هاي مختلفي هم عرضه شده است. تيغ از دو قسمت مهم تشكيل شده است كه يكي از آن ها بدنه و دسته آن مي باشد و ديگري تيغه فلزي كه از آن براي اصلاح و برش مو استفاده مي كنيم.

 

يكي از اشتباهاتي كه بسياري از ما دچار آن هستيم، اين است كه فكر مي كنيم «ژيلت» همان تيغ مي باشد و در بسياري از مواقع، از عبارت «ژيلت» استفاده مي كنيم.

مثلا مي گوييم: «خريد ژيلت»، «ژيلت اصلاح كننده مو»، «ژيلت اصلاح صورت» و…

 

در صورتي كه ژيلت يك برند توليد كننده خودتراش و تيغ اصلاح صورت و مو مي باشد نه يك ويژيگ يا وسيله براي اصلاح! پس از اين پس بهتر است از عبارت خودتراش يا تيغ اصلاح استفاده كنيم.

 

انواع ژيلت و خودتراش اصلاح

 

به طور كلي شما براي اصلاح صورت و موهاي زائد بدن خود، مي توانيد به 2 نوع ابزار اصلاح دسترسي پيدا كنيد كه عبارتند از:

 

خودتراش تيغ دار (مدل هاي جديد و كنوني)

خودتراش بدون تيغ (سنتي و قديمي) كه نياز به تيغ يدك دارد.

هر كدام از اين نوع تيغ ها، داراي يك سري مزيت و معايب مي باشد كه در ادامه به آن خواهيم پرداخت.

براي خريد محصولات مراقبت پوست از فروشگاه اينترنتي سرمه ديدن فرماييد.

كرم شب

۴ بازديد

شب‌ها بهترين زمان براي استراحت، بازسازي و ترميم پوست است. حتماً مي‌دانيد كه خوابيدن با آرايش چه آسيب سنگيني به پوست شما مي‌زند و به همين علت همه بانوان هنگام خواب، صورت خود را از هرگونه آرايش و آلودگي پاك مي‌كنند تا در طول خواب شبانه پوستشان نفس بكشد. اما جدا از همه اين‌ها، شب‌ها تنها زمان پاكسازي پوست نيست. بلكه بهترين وقت براي استفاده از محصولات تقويتي و ترميمي است كه به بهبود و ترميم بافت پوست شما سرعت مي‌بخشند. كرم شب يكي از اين محصولات است.

اگر پوستي خشك و كم‌آب، ملتهب و يا پر از چين و چروك داريد، خريد كرم شب بهترين انتخاب براي شماست. اين كرم سرشار از مواد مغذي و ويتامين است كه موجب تقويت، بازسازي، ترميم و آبرساني پوست شما مي‌شود. عملكرد اين محصول به گونه‌اي است كه در طول شب و هنگامي كه پوست شما در حال استراحت است، مواد مغذي لازم را به آن مي‌رساند و استفاده مستمر و اصولي از آن بر روي پوست شما تاثيري بي‌نظير دارد.

كرم شب، قدرت محافظت از پوست شما را در برابر آلودگي‌ها و تابش نور خورشيد ندارد و به همين علت استفاده از آن در طول روز توصيه نمي‌گردد. بنابراين بهترين راه استفاده از اين محصول اين است كه شب‌ها قبل از خواب صورت خود را تميز كنيد و پس از زدن اين محصول به پوست صورتتان به رختخواب برويد.

 

براي خريد بهترين كرم شب از فروشگاه آرايشي بهداشتي سرمه كليك نماييد.