كرم شب

۵ بازديد

شب‌ها بهترين زمان براي استراحت، بازسازي و ترميم پوست است. حتماً مي‌دانيد كه خوابيدن با آرايش چه آسيب سنگيني به پوست شما مي‌زند و به همين علت همه بانوان هنگام خواب، صورت خود را از هرگونه آرايش و آلودگي پاك مي‌كنند تا در طول خواب شبانه پوستشان نفس بكشد. اما جدا از همه اين‌ها، شب‌ها تنها زمان پاكسازي پوست نيست. بلكه بهترين وقت براي استفاده از محصولات تقويتي و ترميمي است كه به بهبود و ترميم بافت پوست شما سرعت مي‌بخشند. كرم شب يكي از اين محصولات است.

اگر پوستي خشك و كم‌آب، ملتهب و يا پر از چين و چروك داريد، خريد كرم شب بهترين انتخاب براي شماست. اين كرم سرشار از مواد مغذي و ويتامين است كه موجب تقويت، بازسازي، ترميم و آبرساني پوست شما مي‌شود. عملكرد اين محصول به گونه‌اي است كه در طول شب و هنگامي كه پوست شما در حال استراحت است، مواد مغذي لازم را به آن مي‌رساند و استفاده مستمر و اصولي از آن بر روي پوست شما تاثيري بي‌نظير دارد.

كرم شب، قدرت محافظت از پوست شما را در برابر آلودگي‌ها و تابش نور خورشيد ندارد و به همين علت استفاده از آن در طول روز توصيه نمي‌گردد. بنابراين بهترين راه استفاده از اين محصول اين است كه شب‌ها قبل از خواب صورت خود را تميز كنيد و پس از زدن اين محصول به پوست صورتتان به رختخواب برويد.

 

براي خريد بهترين كرم شب از فروشگاه آرايشي بهداشتي سرمه كليك نماييد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.